واحد تضمین کیفیت
- شرح وظایف واحد تضمین کیفیت
- بررسی برنامه کار و تقسیم آن بین کارکنان تحت مدیریت ضمن ایجاد هماهنگی در انجام به موقع آن
- نظارت بر انجام به موقع کالیبراسیون دستگاه ها
- نظارت و هماهنگی برای تهیه دستورالعمل ها و مستندات نظام کیفیت
- نظارت در تهیه چک لیست های ممیزی و هماهنگی جهت اجرای ممیزی های لازم
- نظارت و هماهنگی در تائید و اجرائی کردن تمام روش ها، دستورالعمل ها و فرم های جاری سازمان
- نظارت بر روند تهیه شناسنامه فرآیندها، روش ها اجرائی، فرم ها، چک لیست ها و غیره
- برنامه ریزی جهت ممیزی داخلی
- انجام ممیزی های داخلی در دوره های مقرر
- شرکت در ممیزی های انجام شده توسط نهادهای ناظر
- نظارت بر تهیه گزارش های لازم از ممیزی های داخلی انجام شده و فرم های اقدام اصلاحی
- نظارت و راهنمایی در کد گذاری و به روز نمودن مستندات و کنترل توزیع نسخ، بایگانی نسخه های اصلی و جمع آوری نسخه های منسوخ شده
- کنترل حضور و غیاب پرسنل بخش، تایید عمل کرد ماهیانه
- نظارت بر تنظیم Log Book ها، شناسنامه های تجهیزات و تایید صحت عمل کرد دستگاه ها
- نظارت بر تهیه گزارشات عدم انطباق
- نیاز سنجی آموزشی پرسنل بخش
- بررسی و تائید کلیه آمار و اطلاعات و گزارشات تهیه شده در واحدهای تحت مدیریت
- گزارش مستمر فعالیت های انجام شده به مدیریت و انعکاس به موقع نواقص جهت تصمیم گیری مدیریت
- نظارت بر بایگانی مستندات در سیستم مدیریت مستندات
- نظارت بر تعیین ریسک های محصول
- ارتباط مستمر و هماهنگی با واحدهای مختلف در مسائل مربوط به تضمین کیفیت
- همکاری با واحدهای مختلف در جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت
- نظارت بر تهیه و آماده سازی مدارک جهت ارائه به ارگان های نظارتی و بازرسی
- بررسی و تایید عدم انطباق هایی که منجر به اقدام آنی یا اصللاح شده اند
- پیشنهاد و طرح ریزی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه برای عدم انطباق ها و انحراف ها
- بررسی اثر بخشی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
- بررسی انحراف ها و گزارشات تحقیق و تفحص در مورد انحرافات
- تهیه ورودی های بازنگری مدیریت بر اساس الزامات روش اجرایی مربوطه
- نظارت بر تهیه گزارش بازنگری مدیریت و پیگیری اجرای مصوبات
- نظارت بر سنجش رضایت مشتری و ارزیابی شکایات
- ارزیابی کارایی و اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت
- نظارت بر اجرای صحیح و به موقع آزمون های پایداری و معتبرسازی
- نظارت بر ارزیابی تامین کنندگان
- شرح وظایف واحد آموزش
- حضور در جلسات مرتبط با وظایف سازمانی جهت بررسی مسائل، ارائه نظرات و گزارشات عملکردی
- همکاری جهت هزینه یابی و برآورد بودجه آموزشی سالیانه
- شناسایی و ارتباط فعال با دانشگاه ها، مراکز و موسسات آموزشی داخل و خارج کشور به منظور توسعه ظرفیت های علمی و آموزشی شرکت
- برنامه ریزی، مدیریت وهماهنگی اجرای آموزش کارکنان
- انجام کلیه امور مربوط به فرایند تحلیل نیاز های آموزشی و تهیه استاندارد مهارت آموزشی
- تهیه و بایگانی مدارک علمی و آموزشی و سوابق کاری پرسنل و بروز رسانی بانک اطلاعات آموزشی
- عقد قراردادهای آموزشی و خدماتی با مراکز و موسسات آموزشی
- هماهنگی و تهیه و تنظیم قراردادهای فرهنگی برای پرسنل
- برقراری ارتباط با کارفرمایان و هماهنگی آموزش ها و دریافت نظرات و اخذ تاییدیه های آموزش
- انجام کلیه امور مرتبط با تهیه کتب/جزوات/اطلاعیهها، نشریههای آموزشی در کلیه زمینهها به منظور آموزش عمومی و تخصصی کارکنان و بالا بردن سطح آگاهی آنان
- ارائه گزارشات آماری آموزش های ماهانه، سالانه
- ارائه پروپزال در مورد طرحهای توسعهای آموزش در جهت اهداف حال و آتی شرکت
- تهیه لوازم/ادوات/دستگاهها و وسایل سمعی و بصری و تجهیزات مربوط به تکنولوژی آموزشی جهت برنامههای آموزشی
- هماهنگی لازم جهت آموزش پرسنل جدیدالورود با دپارتمان های مربوطه
- آموزش آیین نامه ها و دستورالعمل های اداری به پرسنل جدیدالورود
- اندازه گیری و سنجش اثر بخشی برنامه های آموزشی
- بررسی و بکارگیری شیوه های نوین آموزش مانند آموزش های از راه دور و مجازی
- مشارکت در برگزاری سمینارها، کنفرانس ها، همایش ها و کارگاه های آموزشی
- برنامه ریزی و طراحی دوره های آموزشی تخصصی و عمومی کارکنان
- تدوین دستورالعمل ها و آیین نامه های آموزشی
- تهیه و تکمیل شناسنامه آموزشی کارکنان
- شناسایی، بررسی و ارزیابی مدرسین دوره های آموزشی
- شناسایی و ارزیابی موسسات خدمات دهنده آموزش
- تهیه و تنظیم گزارشات آموزشی